شهدای مدافع حرم، فرهنگ غنی ایثار و شهادت را زنده نگاه داشته اند
نوشته شده توسط : علیرضا


ارتش جمهوری اسلامی ایران:

شهدای مدافع حرم، فرهنگ غنی ایثار و شهادت را زنده نگاه داشته اند

 بسم رب الشهداء و الصدیقین
روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران شهادت سرافرازانه محسن حججی مدافع حریم اهل بیت (سلام الله علیهم) را تبریک و تسلیت گفت.
متن پیام روابط عمومی ارتش به این شرح است:
سلام و درود به ارواح مقدس شهدای مدافع حرم که با ایثار و جانفشانی پا در عرصه دفاع از ارزش‌های ناب اسلام راستین نهادند تا فرهنگ غنی ایثار و شهادت زنده بماند.
شهادت راهی نیک فرجام و منتهی به سعادت انسان های برگزیده ای است که با خون پاک خود عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیمه می کنند.
دشمنان اسلام باید بدانند نه تنها از این اقدامات وحشیانه طرفی نخواهند بست بلکه با این اقدامات کور، اراده و عزم مسلمین جهان در مبارزه با تروریست های تکفیری تقویت و روح همبستگی نیروهای مسلح در دفاع از حقانیت اسلام و اهل بیت (ع) تقویت خواهد شد.
یقیناً شهادت غریبانه اما سرافرازانه این رزمنده مخلص مدافع حرم موجب ارتقای روحیه رزم در مبارزه با کفر و تکفیر و تقویت همدلی و یکپارچگی آحاد رزمندگان اسلام به زعامت و رهبری حضرت امام خامنه ای عزیز(مد ظله العالی) خواهد شد.
 ارتش جمهوری اسلامی ایران شهادت پرافتخار و مظلومانه پاسدار مومن حریم دین و ولایت را به محضر حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، ملت صبور و بزرگ ایران اسلامی و خانواده معظم و معزز آن شهید گرامی تبریک و تسلیت گفته؛ علو درجات ایشان را از خداوند متعال خواستار است.  
 





:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 / 5 / 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: